sobota, 1 listopada 2014

Picie drożdży, czyli coś dla tych, którym bardzo wypadają włosy.

Hej,
w tym wpisie chcialabym opisać Wam proces picia drożdży. Jak pewnie wiecie, mnóstwo osób mówi o tym, jakie cuda zrobiły z ich włosami. Postanowiłam przetestować to na sobie.
Od jakiegoś czasu koszmarnie wypadały mi włosy. Co prawda, odrastały nowe, ale one też wypadały. Stwierdziłam, że muszę cos z tym zrobić. Pierwszego dnia piłam drożdże bez niczego, ale naprawdę się nacierpiałam, bo smak mają według mnie naprawdę okropny :). Następnego dnia już dosypałam 3 łyżeczki cukru. Było trochę lepiej. Szczerze mowiąc, mam wrażenie, że te odratające włosy są już odrobinkę dłuższe:P

Jak przyrządzić drożdże do picia?
Ja mam na razie drożdże instant:


Pół torebki zalewam wrzątkiem, ważne jest by naprawdę był to wrzątek, ponieważ ma on zabić bakterie, które odpowiadają za wzrost ciasta.
Po zalaniu dosypuję cukru, czekam chwilę aż trochę wystygnie i piję :)

Efekty pokażę Wam za trzy miesiące :*

Mam nadzieję, że przyłączycie się do mnie i będziecie pić ze mną ten "cudowny" napój. :)

SMACZNEGO ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz