piątek, 19 września 2014

Zakręcona fryzura

Hej dzisiaj cos dla dziewczyn, które nie boją się eksperymentować :D. Wykonanie jest zupełnie nieskomplikowane, dlatego też ten post będzie krótki. Ogólnie fryzurka wygląda tak:
Podziel włosy tak, żeby w środku było koło.




Zaczynamy od odwróconego dobieranego przy prawym uchu. Potem idziemy wzdłuż linii włosów nad karkiem.


Kontunuujemy nad czołem. Następnie robimy z warkocza spiralę. Kończymy zwykłym warkoczykiem, który zwijamy i chowamy pod resztą włosów. 









Jeśli Wam się podoba zostawcie komentarz, kliknijcie +1 lub polećcie bloga. Wasze komentarze to dla mnie najlepsza motywacja. :D
Przypominam, że jeśli macie jakieś fajne pomysły, którymi chcecie sie podzielić to wyślijcie zdjecie albo linka na incognito.bloog@gmail.com 
:*

4 komentarze:

  1. Świetna fryzura :D
    Ja nie mogę się zdecydować czy ściąć włosy do ramion czy nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja na razie zapuszczam do balu, ale potem pewnie bym ścięła, chociaż może nie do ramion :D

      Usuń
    2. Ja w listopadzie idę na 18-stkę brata i nie mam pomysłu na swoje włosy :(

      Usuń
    3. Coś na pewno znajdziesz 😀 jak takie fajne paznokcie robisz to z włosami sobie poradzisz 😜

      Usuń