wtorek, 13 maja 2014

Zakupowe nowości

Hej, wyjechałam i mam mało możliwości, żeby usiąść do kompa i napisać kolejnego posta. Dziś nie będzie pomysłów stricte na fryzury, ale opiszę Wam kilka rzeczy, które ostatnio kupiłam.

Po pierwsze, wreszcie mam profesjonalny wypełniacz do koka (h&m 6,90 zł)!!!


Drugą rzeczą, którą kupiłam są lassa do włosów (h&m 6,90 zł). Dzięki nim można  w ciekawy, prosty sposób wywinąć włosy.

Wyglądają tak:

Najpierw zwiążcie włosy nisko nad karkiem.

Przeciągnijcie włosy przez lasso.

Końcówkę lassa włóżcie w środek włosów powyżej gumki i wyciągnijcie ją od dołu.

Ciągnijcie dalej dopóki kucyk nie wywinie się na drugą stronę. (PAMIĘTAJCIE, ŻEBY TRZYMAĆ KUCYKA RĘKĄ, BO LASSO MOŻE SIĘ ZEŚLIZGNĄĆ Z WŁOSÓW). Możecie pomagać sobie delikatnie ręką jeśli nie macie jeszcze wprawy.

Jak wyszło pokażę Wam niedługo, bo coś mi się popsuło i nie mogę już wstawić zdjęcia.

Potraktujcie to jak... oczekiwanie na rozwiązanie zagadki.
Komentujcie i obserwujcie! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz