środa, 21 maja 2014

Zakupów ciąg dalszy

Witajcie kochane,

przepraszam że tak długo to trwało. Jak pisałam w poprzednim poście, nie miałam za bardzo możliwości napisać kolejnego przez ostatni tydzień. Obiecałam Wam pokazać jak mi wyszedł ten kucyk z lassem.

Tutaj macie zdjęcie. Według mnie było ładnie.

A oprócz tego kupiłam sobie taką chustkę/bandanę (stradivarius ok. 20 zł) na głowę.. W sumie nie wiem jak to nazwać. :)
Haczyk jest taki, że w środku jest drut, więc się  miarę dobrze trzyma na głowie. a drucika nie widać. Jak ja ją miałam w szkole to nikt się nie domyślił, że w to nie jest normalna chustka.
Tak wygląda.:

Moich pomysłów na moszenie jej możecie się spodziewać w następnym poście. Na dzisiaj kończę, bo mam jeszcze dużo do zrobienia. Zostawiajcie komentarze! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz