środa, 7 maja 2014

Beach waves

Hej, przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale kompletnie nie miałam pomysłów na posta. Kiedy wreszcie znalazłam fryzurę zobaczyłam, że nie pisałam już prawie tydzień ;).

No więc, w tym wpisie wstawiam kilka zdjęć o fryzurze, która po angielsku nazywa się "beach waves". Wolę pisać angielską nazwę, bo po polsku trochę głupio to brzmi xD "plażowe fale". No, ale przejdźmy do rzeczy.

Tu macie jak wygląda. Mnie bardzo się podoba.


Tu macie jak się ją robi, ale każdemu wychodzi inaczej, Wam też niekoniecznie wyjdzie tak, jak na zdjęciu poniżej, ale na przykład tak jak wygląda na Selenie /|\ /|\ /|\. Zamiast robienia warkoczy możecie po prostu skręcić włosy i przejechać parę razy prostownicą.


A tu jest różnica pomiędzy "przed" i "po".


KOMENT ==MOTYWACJA==NASTĘPNE POSTY

Komentujcie, bo bez Was to jakoś nudno :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję :) Fajnie to wygląda na zdjęciach!
    http://korneliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń