wtorek, 22 kwietnia 2014

Kok z wypełniaczem

Hej, wiem, że obiecałam Wam fryzurę na święta, ale straciłam neta i nie mogłam jej Wam pokazać. Ale można sie tak uczesać gdziekolwiek, może być elegancka albo na luzie :).
Kok z wypełniaczem wbrew pozorom nie jest trudny do zrobienia.

Najpierw wiążemy włosy w wysoki kucyk


Nakładamy wypełniacz (ja nie mam profesjonalnego, mój jest zrobiony ze zwiniętej getry, ale można go kupić tanio w niektórych c&a za 13 zł)


Rozprowadzamy włosy na wypełniaczu


Związujemy gumką (najlepiej w kolorze podobnym do włosów)


Wystające końcówki obwijamy wokół nasady koka i przypinamy wsuwkami.


Możecie dodać jakieś akcesorium (ja mam moją ukochaną kokardkę <3)


I to tyle! :D To naprawdę nie jest trudne.


Podoba Wam się? Piszcie w komentarzach. Jeśli macie jakąś sugestię dotyczącą fryzury piszcie na incognito.bloog@gmail.com. Na pewno nie zapomnę dopisać, że pomysł wyszedł od Was. Obreswujcie i zostawiajcie komentarze. :D

Incognito

1 komentarz:

  1. Ja czasami używam wypełniacza, to naprawdę niezłe cacko : )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    weird-world-of-blue.blogspot.com
    Będę wdzięczna za obserwację i komentarz. :*

    OdpowiedzUsuń