czwartek, 17 kwietnia 2014

Coś innego ;)

Hej, dzisiaj bardzo wyjątkowo pokażę Wam moje pazurki, które zrobiłam sobie na Wielkanoc, chociaż bardziej kojarzą się z zimą :D.

Niestety, druga łapka mi nie wyszła tak ładnie, ale nie ubolewam nad tym. :P Niedługo pokażę Wam też moje włosy na Wielkanoc.

A jak to zrobiłam?
1. Lakier bazowy albo zwykły bezbarwny (ew. odżywka)
2. Białym lakierem do frencha (taki z cienkim pędzelkiem) mniej więcej po skosie paznokcia postrzępione paski (na zdj. mało widoczne, to jest to coś co wystaje spod niebieskiego brokatu).
3. Tak gdzie ma być brokat malujecie znów bezbarwnym lakierem i jeszcze na mokro sypiecie brokat, żeby się przykleił.
4. Możecie jeszcze raz przejechać bezbarwnym, ale nie musicie. ;)
5. Lakierem z cienkim pędzelkiem malujecie wg uznania śnieżynki (bez śnieżynek też wygląda ładnie).
6. I znów możecie, ale nie musicie użyć bezbarwnego, tylko po to, żeby paznokcie były gładsze.


A Wy jak spędzacie święta? No i oczywiście piszcie jak się uczeszecie i w ogóle jak będziecie wyglądać! :*

Incognito

1 komentarz:

  1. Nominuję Cię do LA!
    Więcej informacji u mnie :)
    http://korneliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń